SiKaP iNgiN TaHu

hah ! tajuk pn dah suspens ny . .

bkn apa , tajuk ny khas utk aku..hehe

bila org lain ada blogger , aku pn tingin nk ada sama

sebelum ny , aku x pernah amek tw psy blogger ny

sbb bagi aku , blog ny umpama diary

tambahan aku lak x suka menulis diary

bagi aku sesiapa yg ada diary 2 , mmg jiwang karat lar..

aku starting ber 'blogger' ny pn lps aku tgk

remaja zaman sekarang wt blogger utk tulis kisah hidup mereka..

hmmm . . . that's a quit good idea . . . y dun i follow their style . .

bila dh ada blog ny , aku jarang update status

yela mana tak nya kalau idea mencurah - curah nk karang ayat x pa la juga

kadang - kadang sampai tak tahu nk tulis apa

sebab tu la aku pn dah merapu meraban bila wat post yg entah pa2

* life must be heppy n enjoy !

isilah kehidupan anda dengan sebaiknya agar diredhai olehNya


0 KomeN BerNaS: