riNdu. . . . . ! !

bila zaman persekolahan dah bermula
teringin sangat nak menyarung baju sekolah
nampak COMEL SGT bila tgk junior-juniorku
menyarung baju sekolah tu..

ADUYAI ! !
kalau la masa bley dipatahkan balik
mau saja aku nk masuk sekolah mcm dulu
mcm2 kenangan bila bergelar BUDAK SEKOLAH !

di sekolah dulu aku ada la pegang beberapa jawatan
antaranya ialah bendahari pengawas sekolah , pengerusi kadet remaja sekolah ,
setiausaha kelab setia & rukun negara , pembimbing rakan sebaya..
hah ! byk kn??? sbb tu la agak busy sikit..

bila masuk sekolah , mesti x sabar2 nak balik umah
tapi bila ada di umah , kita x sabar2 nak p sekolah lak
PELIK KAN??? ITULAH NAMANYA ZAMAN PERSEKOLAHAN !

kalau bab ponteng sekolah / kelas 2 bagi aku
STANDARD lar..aku pn penah wt gak dulu
TAPI...................
xda la selalu...aku ponteng pn bila ada kerja yg perlu diuruskan
almaklum lah...bila pegang byk jawatan ny mmg busy ja memanjang...hehe

bila masa lapang , aku g cari cikgu2 yg free utk 'BERGOSIP' !
hahaha... jahat kan aku ny???ha, cm 2 la rutin aku bila da d sekolah dulu..

*bila dah abeh sekolah , suma kenangan tu susuah utk kita lupa
almaklum lah, zaman persekolahan kan sekali seumur hidup..
so kita kena enjoy ! bila jumpa junior2 , depa still tegur aku..


LET US SMILE LIKE THIS ! !

0 KomeN BerNaS: