. . . sEpi . . .



dah lama rasanya aku x mengUPDATE story dlm blog ny . . maaf lah yer . . agak busy cket kebelakangan ny . . tambah ngn byk assignment yang kena submit . . bila dah jadi pelajar , mcm ny lar rutin harian . . now I can update this blog everyday because I'd my sem break ! I can enjoy for a week !

nk cerita la cket psy rutin aku sbg pelajar . . setiap hari , mesti ada assingment yg kena anta dua hari slps lecturer bg . . sekali dy bg , PERGHHH ! bknnya sikit ! tapi BERTAMBUN ! bayangkan lah , dlm satu hari tu , ada dua tiga sbjk , dah bpa byk assignment yg kena anta . . tambah - tambah lg sbjk THERMODYNAMIC (antara sbjk KILLER utk sem ny) . . 

lg 6 minggu , kami kena submit STUDY CASE ! agak susah nk faham ayat yg digunakan dlm ayat handouts study case yg lect bg . . sbjk yg ada study case ialah ENGINEERING MECHANICS AND THERMODYNAMICS . . ! nasib baik la lect baik hati nak tlg serba sedikit dlm menyelesaikan mslh study case ny . .

bila habis jew cuti mid sem ny , IPTA aku ada menganjurkan KURSUS KAHWIN ! hahahahahaha . . . teringin nak join kursus ny ! tp nanti , bila dah ada sijil kursus ny , mesti x sabar nak kawen plak kn ? ? aku join pn sebab IPTA aku dpt harga murah utk anjurkan kursus ny . . rugi lah bg sesapa yg x nak join ! nanti bila dah GRAD , x da la sibuk nk cari tempat utk wt kursus kawen lg . . kn dah jimat masa tuh !

* harap dpt luangkan masa cuti ny dgn sebaiknya . . .

0 KomeN BerNaS: