Kem PLKN Tasik Meranti

assalamualaikum w.b.t.
bila malam-malam macam ny la aku teringat suasana kem aku . . 
kalau la masa bley diputarkan balik , 
aku takkan sia-siakan pengalaman aku semasa dalam kem . . 
bukan semua orang dapat rasa suasana tuh . .
especially masa jaga malam ada handphone . . .
memang best lar ! 
masa mula-mula dapat taw aku dapat nasional service ,
jujur aku katakan , AKU TAK MAW P ! !
tapi . . . .  bila dah sampai kem , rasa macam tak mau balik plak . . .
tu lah penangan PLKN kalau ampa nak taw !
aku nak share la sikit gambar-gambar semasa berada di dalam kem


di ambil semasa berada di dalam bilik


di Dewan Makan


di depan Dorm


malam kena denda pakai full loreng


seminggu sebelum nak balik


belakang dorm kami



6 KomeN BerNaS:

Mie Hishamuddin said...

mie xberpeluang nak join PLKN dulu =(

FaraH FaRzAnA said...

xpa . . nak wt mcm mana . .
xda rezeki . .

Ayumi Comot said...

best ek pergi kem?huhu..akak xpernah gi, xterpilih pon...hikhik

FaraH FaRzAnA said...

hahaha . . tu la sy kata . .
sapa yg x penah p , diorg xkan rasa
apa yg best bila dok dlm kem . .
x semua org dpt rasa pengalaman 2 . .

shazmir said...

wah..best kan plkn..

awk nie cantik lah..heheh

xyz4mir.blogspot.com

FaraH FaRzAnA said...

thx shazmir . .
plkn mmg best . .
rugi pd sapa yg dpt , tp x p . .
sy xda la cntik mana pn . .