Rahsia Personaliti Huruf Pangkal Nama


Huruf A :

Ramah dan murah senyuman . Mereka juga pandai menyesuaikan diri dalam pergaulan selain bijaksana dan cerdas . Kelemahannya , sangat mudah berasa hati dan mudah mengeluarkan kata-kata pedas ketika meluahkan perasaan marah . Meskipun begitu marahnya mudah reda .

Huruf B :


Selalu tenang dalam menghadapi masalah yg rumit dan membahayakan dirinya adalah ciri penampilannya . Mereka juga sangat setia dan penyabar , yg menjadikannya amat disenangi dalam pergaulan . Kelemahannya ialah sangat mudah tersinggung .

Huruf C :

Ramah dan pandai berbicara . Ini yang menjadikannya popular di kalangan rakan-rakan . Mereka tidak bersungguh dalam bertindak dan selalu menganggap masalah yang dihadapi adalah remeh .

Huruf D :

Pendiam , bercakap hanya bila perlu . Sopan , berdisiplin dan kuat bekerja . Kelebihannya itulah yg menghasilkan kejayaan dalam mencapai cita-cita . Kelemahannya adalah selalu bimbang dan sukar mempercayai orang lain .

Huruf E :

Pandai dan penuh pertimbangan dalam menjalankan tanggungjawab . Sikapnya periang bila hatinya senang , tetapi suka berdiam diri apabila hatinya gundah dan boleh membuatkan hati orang lain terluka .

Huruf F :


Punya pendirian yang teguh , tidak mudah goyah dan keras kepala . Mereka juga sukar memaafkan . Tidak setia dan amt berhati-hati apabila berbelanja .

Huruf G :

Kerap murung dan bersedih hati . Pendiriannya mudah dipengaruhi . Tekun belajar ketika rakannya bermalas-malasan dan sebaliknya suka bermalas-malasan ketika rakannya sedang tekun .

Huruf H :

Mudah simpati , bahasanya lemah-lembut dan tidak pernah melukai perasaan orang lain . Selalu tergesa-gesa dalam melakukan pekerjaan , suka berkhayal dan bercita-cita tinggi .

HuruF I :


Suka memendam perasaan dan permasalahan . Mereka juga mudah merasa curiga dan cemburu terhadap orang lain . Suka menangis .

Huruf J :


Ramah dan murah senyuman . Meraka juga pandai menyesuaikan diri dalam pergaulan . Mudah merasa ragu dalam membuat keputusan dan tidak tegas .

Huruf K :

Pandai berjenaka . Hari-harinya sentiasa ceria walaupun perasaannya gundah . Kelemahannya suka bercerita rahsia .

Huruf L :


Ramah dan pandai bergaul serta mempunyai ramai kawan . Tidak suka bergosip dan mencampuri urusan orang lain . Amat berhati-hati bila berbelanja . Kelemahannya adalah tidak menepati masa .

Huruf M :

Pandai dan kreatif , suka kelembutan dan jika dikongkong , mereka akan memberontak . Senang dijadikan sahabat kerana mereka tidak berkira . Kelemahannya ialah boros dan keras kepala .

Huruf N :


Baik dan rapi dalam berpakaian . Mereka suka menghulurkan tangan untuk menolong orang lain tanpa memikirkan balasan . Kelemahannya ialah mudah bersedih hati dan kurang kepercayaaan diri .


Huruf O :

Serba boleh . Suka memendam perasaan dan permasalahan serta sukar mempercayai orang lain . Akibatnya ramai yang menganggapnya sombong dan suka memilih teman .

Huruf P :


Pandai berjenaka dan selalu ceria . Mempunyai banyak idea dan sangat kreatif . Sering melakukan sesuatu yang belum dilakukan oleh orang lain . Agak pendendam dan boros .

Huruf Q :

Setia dan mudah memaafkan orang lain . Suka meluangkan waktunya untuk kawan . Keras kepala , sukar diatur dan mudah emosi .

Huruf R :


Pendiam dan bercakap bila perlu . Tekun dengan kerja yg disukai dan bersungguh-sungguh dalam mengejar cita-cita . Suka mengkritik dan sukar mengawal bicara ketika marah .

Huruf S :

Pandai dan tekun mengejar cita-cita . Tidak suka pada orang yang suka memungkiri janji . Kelemahannya ialah mudah tersinggung selain sukar menahan emosi . Jika tidak , emosinya marah meledak-ledak .

Huruf T :


Sangat berdisiplin . Selalu megerjakan sesuatu mengikut aturan buku . Tidak suka mengelamun atau bermalas-malasan . Suka menonjolkan diri selain senang gugup terutama bil;a bersalah .

Huruf U :

Suka berterus terang dan menyendiri . Naif baginya merugikan orang lain . Tidak tahan dengan kritikan dan kurang pandai menyusun kata-kata jika berbicara di depan orang ramai .

Huruf V :


Tutur katanya lembut dan pemalu . Pandai menyesuaikan diri . Selain itu , mereka juga pandai menguasai orang di sekitarnya dengan cerita-cerita yang menarik . Tidak suka berterus-terang .

Huruf W :

Ramah dan mudah simpati . Sikapnya amat menawan . Punya toleransi yang tinggi dan ringan tangan . Keras kepala dan sukar diatur , tetapi hatinya boleh dilembutkan dengan kesabaran dan kelembutan .

Huruf X :


Budi pekertinya halus . Suka melakukan pkerjaan sosial . Mudah tersinggung dan tidak akan berbaik dengan mereka yang telah menyinggungnya .

Huruf Y :

Pendiam dan tidak suka menonjolkan diri . Ramai menganggapnya sombong walaupun sebenarnya mereka adalah sahabat yang baik . Tidak berani mengemukakan pendapat .

Huruf Z :


Pandai berjenaka dan menyesuaikan diri dalam pergaulan . Suka disapa terlebih dahulu dan gemar menonjolkan diri .



Now About Myself

Nama Penuh : Farah Farzana Binti Roslan

Punya pendirian yang teguh : betol !
Tidak mudah goyah : betol !
Keras kepala : kadang-kadang ja . . bergantung pada waktu dan situasi lar !
Sukar memaafkan : x kowt ! Farah senang lupa apa yg dah jadi n senang maafkan org . .
Tidak setia : ofcoz la SALAH ! setia giler-giler kowt !
Berhati-hati bila berbelanja : correctly yes !

* okeyh ! sekarang hampa lak ! betol ke x ? ?

# copy this from here : Lynda Aziz


1 KomeN BerNaS:

Hidayu Bolia said...

saye huruf AAAA..Ayu..Ayumi jugak,huhu:)